باز هم درباره ی خودم.

یکی دیگه از خواص مهم من اینه که معمولن در حال سقوط‌آزاد از اطراف پشت بوم هستم و کلن تعادل خاصی در من برقرار نیست و امروز اگر از چیزی خوشم بیاد ممکنه که فردا کاملن ازش بدم بیاد و بالعکس.

بی‌ربط- دوباره اومدم پست اضافه‌کنم و دیدم که هیشکی برام کامنت نذاشته. از استقبالی که در کامنت‌ها می‌بینم و از آن‌جایی که معتقدم حرف‌نزدن هم یک‌جور حرف‌زدنه و نیز با هوش و فراستی که در وجود خودم نبوغیزه فرموده‌ام، به دو نکته‌ی شایان‌توجه و حایزاهمیت پی می‌برم:

1.       شایان‌توجه: کلن مخاطبین دارند فکرمی‌کنند که بی‌کار که نیستن که در مورد خصلتای نیک شمسی‌خانوم نظربدن، یا این‌که دارن پیش خودشون می‌گن:»ول‌مون کن بابا! این هم چه از خودش متشکر شده…»، یا یه‌چیزی در حدود و اندازه‌های همین مایه‌های خصلت‌های شمسی‌خانوم رو به دمپایی‌مبال گیری .

2.       حایزاهمیت: کسی نمی‌خونه اصلن، که بخواد براش تره خرد کنه.

رفتم سروقت کنتوروبلاگ، عدد انداخته بود بیشتر از صفر حتا(!). پس حایز اهمیتش رو می‌گیرم به دمپایی مبالم و می‌چسبم به همون شایان‌توجه. لذاعرض می‌کنم که شرمنده! انگاری الان در حال سقوط‌آزاد در وادی خودشناسی و انشالله لابد بعدش خداشناسی هستم. دست خودم که نیست، «کل گل‌وجودم رو با بیلچه‌ی باری‌به‌هرجهت بیل‌زدن.»

توصیه‌ی‌اخلاقی- اون جمله‌ی توی گیومه به درد پشت کامیون می‌خوره‌ها. قابل‌توجه رانندگان زحمت‌کش ترانزیت آستارا- باکو و گرگان-بندرعباس، به ویژه رانندگانی که می‌خوان به صاحب‌کار اعلام کنن که خوش‌ندارند هر دفعه یه‌جور باربزنن. کار باهاس تنوع داشته باشه.

پی‌نوشت- اینم خوبه: «خراب رفیقتم مادر» قابل‌توجه اون‌هایی که مادرشون سر پیری و معرکه‌گیری هم بعله، جهت تبلیغ مشتری‌مداری در بازارهای بین‌المللی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 دیدگاه »

  1. ناشناس said

    ما اصولا شمارو میخونیم! اما کامنتمان نمی آید به جز آنکه همی گوییم «مرحبا! اهلا و سهلا!!!!»
    قبلا نیز یکبار کامنتینگ نموده بودیم و اینها را گفته بودیم!

  2. ما said

    واقعا در گذشته متن های شما برایم جذاب بود. امیدوارم به جذابیت گذشته برسید.

  3. پ.نون said

    به دل نگیر خانوم!

    این دنیا، دنیای بده‌بستونه، دنیای معامله‌س!
    لنگه کفش بده-کتک بستون. نفت بده-هم‌پیمان بستون. فحش بده-فحش بستون. برف‌پاک‌کن بده- فلاشر بستون. پول‌وعمر بده- وینستون بستون. اسلحه بده- هیچی نستون!

    کار این دنیای بی‌رحم اینجوریاس! کمتر کسی پیدا می‌شه پ.نون‌وار تو وبلاگای مردم بچرخه الکی خوشانه کامنت بذاره و رد‌شه بخدا :)

    سخت نگیر اما غرغر هرچی خواستی بکن غرغرم نمک زندگیه.

  4. آتوسا said

    فکر کنم این گوگل ریدر همه رو در کامنت گذاشتن تنبل کرده و همینطور تعداد کنتور وبلاگ هم حتما میاد پایین. خوب میدونی که ما میخونیمت. دنبال بهونه میگردی آبجی؟!!!!!

  5. ava said

    akhe ye moddate ziadi naboodi shamsi khanoom joon .bad adat shode boodim .hala ham ke mashalla oomadi tond tond post hava mikoni.mashalla khahar joon .

  6. لوبیا said

    ای امان از گودر شمسی جان. ای امان.

  7. شمسی خانوم پاسخ گو said

    ناشناس: قربانک یا عزیزتی(عزیزی). شما لطف داری. آخه «یه کم» دچار بی اعتماد به نفسی شدم دیروز.

    ما: برات توضیح می دم. شاید توی پست بعد.

    پ.نون: خوب راست می گی. من که زیاد کامنت نمی ذارم. وقتایی که خیلی خوشم بیاد و وقت هم باشه از توی گوگل ریدر میام بیرون و برای طرف کامنت می ذارم. خوب، اینم رسم دنیاست دیگه. دلگیر هم نیستم! داشتم شوخی می کردم.

    آتوسا: حق با توست. من خودمم همین مشکل رو دارم. مرگ بر گوگل ریدر. مثلن در مورد تو دوست دارم همه ی پست هات رو شیر کنم! خیلی از نوشتنت خوشم میاد. پر از زندگی و احساس و انسانیت.

    آوا: خواهر ماشالله به خودتون باشه. من کی باشم که کسی رو بدعادت کنم(از اون مدل تعارف های ملکوتی بود ها!)

  8. شمسی خانوم پاسخ گو said

    لوبیا: اوا؟ تو هم این جا بودی خواهر؟ راست می گی. باهاس این گودر رو ترکوند. شوما که خارجی بهشون بگو یه کامنت دونی هم اختراع کنن، یه وقت دیدی به حرف شوما گوش دادن.

  9. سلام شمسي خانوم سخنگو
    مي گم كاش خارجي اون جمله داخل گيومه رو هم مي نوشتي مگه راننده هاي ترانزيت (خارجه) چه گناهي دارند پشت كاميونشون چيزي نباس بنويسن؟!!

  10. عطيه said

    خوش به حال خودم كه اين گودر ريدر رو بي دمپايي مبال شما هم نميگيرم و مستقيم ميرم سر وخت خود وب!
    آي مردم از پُز!!!!
    حالا خوبي خواهر جون؟!

  11. عطيه said

    بي= به!

  12. شمسی خانوم پاسخ گو said

    ننه گلی: راست می گیا! یه وقت دیدی اونا هم مادر بااستعداد داشتن و همین جوری واسه خاطر تبلیغ نکردن استعداداشون به هدر رفت. حالا چی کار کنیم؟

    عطیه: خوب کاری کردی مادر! نمی دونی چه اعتیادی داره این گودر خانمان برانداز. وقتی معتادش می شی دیگه رهایی نداری. باید بسوزی و بسازی.

  13. ايده said

    ذات آدمي خودخواهه ديگه! مثل من! اينجانب شما رو توي گوگل ريدرمان ثبت كرده و هر زمان كه به روز نمائيد ميخوانم و مي‌گويم كامنت بنده ي حقير آخر چه تاثيري در زندگي كسي خواهد داشت. بي خيال! البته تمام اين توجيحات من باب رو نكردن تنبلي خودمان مي‌باشد. :دي

  14. چی می گی دخترم؟! هان؟ مشکلت چیه؟!

  15. الهی صد هزار مرتبه شکر که دیگه ایندفه به زرس قاطع ! که املاش رو هم درست بلد نیستم و تا حالا به چشمم هم نخورده ! میتونم اون جمله معروف رو بگم که :
    .
    .
    .
    با من بودی ؟ نه میدونم که با من نبودی …….. این وصله ها به من نمیچسبه حتی با چسب راضی ! یا دو قلو یا حتی حتی حتی قطره ای !

    من سربلندم !
    پس به افتخارم :
    هیبیب هورا ……….. هیبیب هورا ! ( هم زمان باید دوبار هم بشینین و بلند بشین ! اگه نه دلگیر میشم ها ! گفته باشم …… )

  16. شمسی خانوم پاسخ گو said

    ایده: سلام علکیم ایده خانوم! خوبی؟ نه مادر خودخواه چیه، چرا برچسب می فرمایین به خودتون. ما این که شوما ما رو می خونین برامون هزاربار باعث خوشحالیه.

    کاسنی!: والله هیچی پدرجان. همین جوری داشتیم برا خودمون زمزمه می کردیم به خدا.

    قزن قلفی: ما هم هورا. به خدا. شوما که رو سر ما جا دارین. فقط یخده بعضی وقتا جابه جا شین که ما زیاد سرمون خواب نره. هوراهات رو خودم فرستادم، ولی بیشین پاشوهات رو دادم بر و بچه های محل برن. نه که همچی قبراق ترن و سرحال تر؟ محض همون.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه